سئو سایت فروشگاهی در گرگان

سئو سایت فروشگاهی در گرگان با الو وبسایت

40 ساعت

20 جلسه

1 سال پشتیبانی

سئو سایت فروشگاهی

اگر صاحب یک فروشگاه هستید قطعا بزرگ ترین دغدغه شما فروش بالای محصولاتتان می باشد ،بدین منظور شما باید باتوجه به محبوبیت فضای مجازی دربین مردم،سایتی قدرتمند طراحی کنید تا بیشترین آمار بازدیدکنندگان را داشته باشد.دیگر کمتر کسی است که هنگامی که دنبال کالا یا خدماتی میگردد سری به گوگل نزد و آنچه را میخواهد جستوجو نکند،بنابراین اگر سایت شما در صدر لینک های پیشنهادی گوگل باشد این شما هستید که در رقابت با بقیه برنده می شوید بدین منظور لازم است که قواعد سئو را به خوبی برای سایت خود اعمال کنید

نکات ضروری جهت طراحی سئو سایت فروشگاهی

جستوجوی واژه های کلیدی

شاید بتوان گفت اولین و مهم ترین گام یافتن کلمه پرکاربرد است زیرا اولین ارتباط مشتری با لینک های پیشنهادی گوگل آن چیزی است که کاربر سرچ می کند پس اگر بتوانید این کلمات را بیابید و در عنوان سایت خود و در قالب متن محتوای سایت بگنجانید بسیار موفق خواهید بود برای این کار می توانید از کلمات پیشنهادی گوگل استفاده کنید و یا سایت های صدر اول گوگل را بررسی کنید و کلمات مهم و پرکاربرد را بیابید.
یکی از نکاتی که باید به آن توجه شود این است که هر کلمه باید صفحه مخصوص به خود را داشته باشد به طور مثال وقتی درصفحه اول درمورد یکی از پرفروشترین محصولاتتان صحبت می کنید و نام آن محصول کلمه کلیدی این صفحه است در صفحه بعد باید موضوع و درنتیجه واژه کلیدی را تغییر دهید زیرا تکرار کلمات و صفحات درواقع نوعی امتیاز منفی برای سایت شما محسوب می شود.
هدف موتور های جستوجو این می باشد که بتوانند محتوایی را به کاربر ارائه دهند که کاملا مشکل و یا سوال او را برطرف نماید بدین منظور لازم است که هدف مشتری از سرچ یک کلمه را متوجه شوید تا بتوانید مرتبط ترین مطالب با آن واژه را در سایتتان قرار دهید.

نقشه اصلی سئو سایت فروشگاهی

ساختار سایت شما باید به گونه ای باشد که خدمات و محصولات به خوبی درهرصفحه جداگانه دسته بندی شده و کلمه کلیدی منلسب به کاربرده شود همچنین صفحه اصلی باید بعنوان اصلی ترین و مهم ترین صفحه طراحی شود و در آن لینک صفحات دیگر قرار داده شود تا کاربران به راحتی و درسریعترین زمان ممکن به صفحات دیگر دسترسی پیدا کنند.
تایتل صفحه اصلی به گونه ای باید طراحی شود که برای کاربران جذابیت بالایی داشته باشد زیرا اولین چیزی که در نتایج جستوجو مشاهده می کنند تایتل سایت شما می باشد همچنین در زیر تایتل می توانید توضحیحات مختصری با محتوای کوتاهی مرتبط با مطالب سایتتان قرار دهید تا کاربران تاحدودی با سایت شما اشناشوند

سئو داخلی سایت فروشگاهی

شما باید بتوانید محتوای مناسبی در خور محصولتان تولید کنید تا برااساس قواعد سئو باشد محتوای شما باید مختص سایت شما باشد هرچه بتوانید اطلاعات کاملتری در صفحه خود قراردهید و نیازهای مشتریانتان را بهتر تامین کنید گوگل به شما رتبه بهتری می دهد.
نام محصول:سعی کنید نام محصول را به همراه واژه کلیدی در تایتل قراردهید
عکس محصول:گذاشتن تصاویر با کیفیت و واضح از کالای مدنظر مشتری سبب جلب اعتماد و اطمینان هرچه بیشتر می شود

تبادل نظر کاربران

باقرار دادن این بخش کسانی که از محصول یا خدمات شما استفاده کرده اند می توانند به ثبت نظرات مثبت و منفی بپردازند اینگونه اعتماد مشتری نسبت به محصول شما بالامی رود

تکنیکال سئو سایت فروشگاهی

رفع محتوای تکراری:شما باید مراقب باشید آنچه در سایتتان قرار می دهید تشابهی با دیگر محتواها برای گوگل ایجاد نکند اینگونه ربات های گوگل در هنگام خزش ازاین مطالب تکراری رد شده و آنها را ایندکس نمی کنند یکی از دلایلی که ممکن است موجب این امر شود رسیدن به یک صفحه از مسیرهای مشابه است برای جلوگیری از بروز این مشکل سعی کنید برای هر محصول مسیر مشخص و کاملا مجزا تعریف کنید.

طراحی موبایل فرندلی

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در جذب بیشتر کاربران و ارتقا رتبه سایت شما موثرباشد ،طراحی ریسپانسیو سایت شما می باشد زیرا کاربران امروزه تمایل بیشتری به استفاده از موبایل دارند و بیشتراوقات با صفحه موبایل خود سایت ها را باز می کنند پس سایت شما باید بتواند قابلیت انطباق با انواع صفحه نمایش هارا داشته باشد.

سرعت آپلودشدن سایت

هرچه سایت شما کندتر باشد،موجب می شود که کاربران ب سرعت سایت را ترک کرده و درجستوجوی سایت سریعتری باشند بنابراین افزایش سرعت سایت گامی مهم در جذب کاربران است.

چرا باید در دوره آموزش سئو در گرگان شرکت کنم ؟

دوره آموزش سئو در گرگان مناسب چه افرادی است ؟

این دوره برای چه کسانی پیشنهاد نمی شود ؟

سرفصل های یادگیری آموزش سئو در گرگان

  •  توضیحات کلی در رابطه با دوره
    ✅ معرفی دوره سئو
    ✅ سرفصل های دوره
    ✅ تاریخچه سئو
    ✅ بررسی نتایج سئو در سایت های موفق و بزرگ
    ✅ طراحی و اماده سازی سایت همه شرکت کنندگان
  • نکته : شرکت کننده هایی که سایت نداشته باشند یا بلد نباشند 5 جلسه اختصاصی وبمستری و سایت براشون در نظر گرفته می شه تا عملی یاد بگیرند.

SEO چیه؟
✅ چرا هروبمستری باید با SEO آشنا باشد ؟
✅ ویژگی های یک سایت خوب و انتخاب ساختار درست منوی سایت و استراتژی سایت
✅  آیا SEO به تنهایی کافیه ؟ 
✅ بررسی و نحوه عملکرد موتور جستجوی گوگل
✅ منظور از کاربران هدف یا جامعه هدف در سئو چیه؟
✅ آشنایی با معماری گوگل
✅ SERP چیه ؟
✅ اهمیت  SEO برای کسب و کارها ( سئو نکنم چی میشه ؟ )

✅ On Page SEO : سئو داخلی
✅ Off Page SEO : سئو خارجی
✅ SEM : بازاریابی موتورهای جستجو 
✅ PPC: تبلیغات کلیکی
✅ Keyword : کلمه کلیدی
✅ Backlink : بک لینک
✅ Internal Links : لینک های داخلی
✅ Outbound Links : لینک های خارجی
✅ HEO : بهینه سازی جستجوی انسانی
✅ Responsive Design : طراحی رسپانسیو سایت
✅ Meta Tag : متا تگ ها
✅ Heading Tag : تگ عنوان
✅ Anchor Text : انکرتکست 
✅ Content Marketing : بازاریابی محتوا
✅ Meta Description : توضیحات متا
✅ Meta keyword : کلمه کلیدی متا
✅ Crawler –Robot –Spider : خزشکر – ربات ها 
✅ Follow Links : لینک فالو
✅ NoFollowlinks: لینک نوفالو
✅ Sitemap : نقشه سایت
✅ Bounce Rate : بانس ریت
✅ Page Rank : رتبه صفحه
✅ Spam : اسپم
✅ Traffic : ترافیک
✅ Alt Image : توضیح عکس
✅ Authority : اعتبار 
✅ Redirect : ریدایرکت 
✅ Keyword Density : چگالی کلمه کلیدی
✅ Robot.txt : فایل ربات 
✅ Crawl Errors : خطای خزشکر

 منظور از کلمات کلیدی چیست ؟
✅ اهمیت کلمات کلیدی در SEO چیه ؟
✅ چطور کلمات کلیدی رو پیدا کنیم ؟ 
✅ بسط و توسعه کلمات کلیدی با ابزارها
✅  LSI Keywords یا کلمات هم خانواده و هم معنی چیه ؟
✅ انتخاب کلمات کلیدی درست و دقیق
✅ استفاده از ابزار های مختلف پیدا کردن کلمات کلیدی
✅ بررسی رقبای کلمه کلیدی 

✅ سئو کردن مقاله
✅ خزشگرها سایت مارو چطور بررسی می کنن ؟
✅ ایندکس مطالب سایت توسط موتور های جستجو
✅ آشنایی با Duplicate Content و حل آن
✅ آشنایی با مفهوم Canonical و نحوه استفاده از آن
✅ محتوای فرش و تازه چیه ؟
✅ آشنایی با انواع محتوا در سایت های مختلف
✅بهینه سازی عکس و ویدیو
✅از برچسب استفاده کنیم یا دسته بندی ؟
✅ بررسی میزان کیفیت محتوا
✅ تاثیر کاراکتر فارسی
✅ معرفی سایت های کپی کننده به گوگل و حذف ایندکس آنها


✅استفاده از متا تگ ها
✅ عناوین H1-H6 و نحوه رعایت کردن در مقالات
✅ بولد کردن و هایلایت کردن کلمات کلیدی در سایت
✅ آتگ عنوان در سایت 
✅ آشنایی با ساختار لینکسازی داخلی
✅ نحوه آدرس دهی صفحات سایت ( URL )
✅ URL فارسی بنویسیم یا انگلیسی ؟
✅ آشنایی SubFolder با SubDomain

✅ نسبت چگالی کلمه کلیدی به متن
✅ نرخ بروزرسانی مقاله
✅ چیکار کنم مطالبم سریع تر ایندکس بشه ؟
✅ اگر ایندکس نشد چیکار کنم ؟ برطرف کردن مشکلات
✅ تگ rel=”alternate ” و hreflang 
✅ اهمیت Page Authority و Domain Authority در سئو و کسب رتبه
✅ Redirect چیه؟ 
✅ اهمیت فایل Robot.txt

✅ اهمیت لینک بیلدینگ
✅ بک لینک چیه؟
✅ باورهای غلطدر رابطه بالینک سازی خارجی
✅ انواع لینک ( لینک داخلی – لینک خارجی )
✅ لینک های فالو  و نو فالو
✅ همه چیز در رابطه با رتبه کلمه کلیدی
✅ راه و روش های ساخت بک لینک  
✅ منظور از Link Farm یا PBN چیست ؟
✅ پست مهمان بزاریم یا نه ؟
✅ تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو و رتبه

✅ آشنایی با نرخ تبدیل در سئو
✅ CTR چیست ؟
✅ نقشه سایت – SiteMap
✅ Bounce Rate چیست؟ همه چیز درباره حفظ بیشتر کاربر در سایت
✅ سئو کلاه خاکستری و کلاه سیاه
✅ همه چیز در رابطه با پنالتی شدن ، راه های تشخیص و خروج از پنالتی
✅ اتصال و آموزش کار با Google Analytics

✅ اتصال و آموزش کار با Search Console

✅ آموزش کامل طبیعی سازی لینک ها

✅ سرچ کنسول چیست ؟
✅ ثبت سایت در سرچ کنسول
✅ نحوه ثبت سایت مپ sitemap بصورت دستی یا با افزونه
✅ اطلاع از اخطارهای گوگل
✅اهمیت SructuredData
✅ آموزش کار با Data Highlighter
✅ بررسی بیشترین کلمات کلیدی سرچ شده و ورودی به سایت
✅ آشنایی با Links to Your Site
✅ آشنایی با بخش Internal Links

✅ آشنایی با بخش Mobile Usability ( اهمیت موبایل بیشتر از دسکتاپ شده _ آپدیت گوگل 2022 )
✅ بررسی وضعیت ایندکس ها درخواست ثبت دستی آدرس
✅ حذف صفحات دلخواه سایت از گوگل
✅ آشنایی با Crawl Error و بررسی وضعیت و میزان خطاها
✅ معرفی صفحات و مطالب جدید سایت به گوگل
✅ اضافه کردن ادمین های جدید با سطح دسترسی محدود توسط ادمین اصلی

✅ آموزش کامل گوگل آنالیتیکس و آنالیز رفتار کاربرها

✅ تاثیر سرعت لود سایت بر SEO از جنبه رفتار کاربر
✅ تاثیر هاست و دامنه و مکان سرور در SEO
✅ کاهش حجم تصاویر استفاده شده در سایت
✅ کاهش حجم فایلهای Css و JS
✅ اهمیت رسپانسیو بودن سایت 

✅ آموزش کامل ابزار Ahrefs

✅ آموزش کامل ابزار Moz

✅ آموزش کامل ابزار Keywordtools

 

آموزش های رایگانی زیادی توی گوگل هست. چرا باید در دوره شما شرکت کنم ؟

شاید این سوال پیش بیاد که چرا خودم نرم سئو یاد بگیرم ؟ شما می توانید مطالعه را شروع کنید و اصول اولیه را یاد بگیرید و شروع به بهینه سازی کنید. اما این را بدونید که اگر پروژه شما طوری است که رقابت زیادی در آن وجود ندارد، با یادگیری مقدمات سئو به خوبی می توانید آن را انجام دهید و نتیجه خوبی بگیرید اما این رو بخاطر داشته باشید که اگر پروژه شما پیچیده و پر رقابت است بهتر است از تجربیات افراد با سابقه استفاده کنید، استراتژی های حرفه ای و کیورد تارگتینگ و برنامه ریزی لینک سازی پیشرفته و ترفندها و تریک هارو هم یاد بگیرید و بعد پروژه بزرگ انجام بدید. یادتون باشه اگر استراتژی و هدف درستی نداشته باشید و مدت ها مشغول سئوی اشتباه بشید جبران این اشتباه حداقل سه برابر زمان و هزینه ازتون میبره تا بشه اصلاحش کرد. به بیان دیگر اشتباه در سئو خیلی گرون تموم میشه پس در درست انتخاب کردن مدیر سئو و استراتژی سئو به اندازه کافی دقت کنید.

مدرس دوره کیه ؟

مدیر سایت : محمد محبی

مدیر سئو و توسعه دهنده سایت

همین الان ثبت نام کن

4 میلیون پرداخت کامل با تخفیف ویژه

به جمع متخصصین بپیوندید ...

5 میلیون تومان
4 میلیون تومان
شروع دوره : 1 تیرماه سال 1401
به جمع متخصصین بپیوندید ...
نیاز به مشاوره تخصصی دارید؟

ایمیل

alowebsite59@gmail.com

واتساپ

09112782243